Tuesday, February 14, 2012

im sick


#1
skylar grey
im about to lose mymind
you have been gone for so long
im running out of time
i need a doctor 
call me a doctor 
to bring me back to life

fit fit sudah sudahlaa . tidur  . esok nak jadik cikgu tuisyen tak berbayar . lusa ade ujian sains . i dont know if i awake or asleep when i wrote this .all i know is you came to me when i was at the lowest . malam ni aku tidur dengan senang hati sebab perut aku sangat kenyang .


 sorry , i just cant to answer your call , reply all your text because im screening your number . i have told you before . please act like were just friends . im someone else right now , you must understand my condition . dont try to get me back . were not a lover anymore .


aku tak kisah . aku cuba jadik friendly . aku jadik orang yang open . aku layan hang macam aku layan kawan-2 lain aku . kawan faham ?


sampai satu tahap aku rimas . rimas dengan perangai kau.aku rasa macam nak terus terang tapi nanti kau kate aku bajet hot . bajet cool . bajet cantik . bajet ramai orang nak . takpe aku diam jela .


tadi kan , tadi aku rasa macam nak suruh hang diam kejap . takpun aku nak upah bodyguard aku suruh belasah kau . cakap kau ni menganggu privacy aku .


aku harap kau faham . kau terima hakikat , kita kawan jah . jangan over . jangan sampai satu tahap aku terus malas kawan dengan kau . ignore kau .


tak . tak aku bukan bajet hot . aku cuma rimas kadang-2 . tolong faham . terima kasih .






2 comments: