Sunday, February 5, 2012

aku mahu PANAS

panas panas dan panas . memadangkan aku menetap di taipng yang sangat lembap iklimnyaa , make warga taiping mula mencari kepanasan setelah asyik lembap di kota sendiri . aku mengajak seluruh warga taiping mahupun serata dunia , memanaskan diri di sini . kolam air panas trong menjadi destinasi terbaik .


 sebelum ni kami pernah mandi manda sini , sampai adik aku hampir lemas . then kami trauma dan terus lupakan lokasi ini . namun selepas beberapa ketika keluar dalam mirteri nusantara pasal kolam ni . arrrrhh sudahh . ade entiti dikatakan disini . mari sini lihat ini gambar , maka dapatlahh anda rungkai kan entiti tersebut . 



kawasan perkampungan yang agak menyeramkan  . auwww *anjing menyalak 
ade nampak ape-2 tak ? haaa tak tahuuu .

ade banyak pilihan kolam , ade kolam dewasa , sederhana , bilik mandi . celup celup pun ade. macam sunyi jeh kan ? sebb aku pergi pagi-2 . orang tak mandi dari rumah la katekan . hewhew

this is what we called as celup-2  roarrr menggelupur kuman kaki  kaki aku

cehh , abah muka cool jah eh . padahal samoo jah tahan panas . hewhew. makkat belakang tuh tadi mandi kolah eh mak ?

kalau ade ketuat kah , cagun kah. panau kah . bolehlaa cuba  .tapi aku takdek laa . aku cuma bagi saranan . hoho

bagi yang mahu privacy lahh katekan . nak mandi ala-2 dekat rumah . siap ade  kolah khas .  nak air panas . sederhana boleh request

haa inilahh yang masuk misteri nusantara tuh , ingat ke ? katenye ade entiti suka mandi malam-2 . syuihh . taknak cerita lebih . takot oo


kolam tempat adik aku hampir lemas , yang misteri nyaa . kolam cetek . tiba-2 terkapai kapai . ermmm







jumpa tak entiti ? tak lettuw . usha laa lagi banyak-2 kali . nanti hang nampak . aku taknak aa bagitahu . aku takott aa.
aku cuma ade satu pesanan ; jangan biarkan hidup anda diselebungi meisteri . AUWUUUUU . minggu depan aku nak try pergi malam . nak tengok apo lagi yang bestt dekat sini .


4 comments:

  1. kau ajak seekers gak la...baru gempak

    ReplyDelete
  2. haha , aku nak amik paranormal punya geng . bawok sini . kasi gempaq semuaa

    ReplyDelete
  3. Seram sejuk plak aku rasa dengan tempat ni fit -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang sejuk kah ? mai laa rasa air diaa . mesti hang menggelupurr punyaa . hoho

      Delete