Thursday, April 5, 2012

sikit ringgit tapi boleh buat beli semangat


entah kenapa rasa sangat terharu . leleh leleh sikit  hidung walaupun cuma dapat sikit tapi rasa macam dapat 1k . tak pernah rasanya berbuat kebaikan terhadap makcik ini , but shes acting like im the one who being so naisee to her . but im gratefull . maybe one day i would paid you off makcik . 

 tapi makcik . saya taknak jadik menantu makcik ye *walaupun makcik ade anak sebaya . kihkihkih . walaupun sebenarnya result aku tak melayakkan aku untuk dapat apa apa penghargaan . tapi masih ada insan yang sudi hargai . termasuk pakcikzainal dan cik zailon .

pastinya ade hikmah atas segala yang tuhan telah beri . tuhan maha adil dan takkan melupakan hamba . sesungguhnya dalam hati perlu ada rasa syukur yang tinggi walaupun syaitonnirrojim bisik bisik kasi hati panas . fuhh fuhhh tiup angin kiri kanan . 

 if we still believe and have faith in god , god wil never let you down . thats mean god still giving you an attention . just stay strong and keep doa that you will be doing okayy . jangan cepat melatah takut nanti tergigit lidah sendiri . 

mula mula aku pun terduduk tertonggeng bila dapat dugaan . namun disebabkan cik adik , dan cik abang yang banyak tiup semangat . pelan aku bangun . dengan harapan jatuh tak berdarah lagi .


sekiann .




2 comments:

  1. fitrah..untunglahh kau!bnyak tu sepuloh hinggit..hehe..aku setuju,walau sikit tp boleh beli semangat!suka ayat tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe . haii ainull (:
      iyelahh kan , siapa nak hargai kita . kita bukan result up sangat . tapi agak agak sedap laa jugak result tu . kan kan ? boleh buat beli semangat sikit . kihkih

      Delete