Sunday, April 1, 2012

perli diri sendiri kadang kadang


i am now watching glee-athon with a pack of  jajan  . trying to forget all the things happen and build a new fresh day with new people . hah ?  i love all the video by glee . sounds more fresh with a bunch of handsome awesome guys . but why alex totally becomes perempuan ? tapi lawaa jugak . kiss sikit .

aku mengaku kadang kadang quotes dalam  internet mungkin tak patut diamalkan dalam hidup realiti . aku bercakap sebab kawan pernah amalkan .ada satu quotes bunyi macam ni lebih kurang if we love something then let it go , if it comes back to us then it ours . huh ? 

tapi bila fikir fikir aku rasa salah dan sangat salah . kalau aku sayangkan i phone 4s aku ni , aku takkan campak dalam laut dan mengharap esok nanti ade ikan duyung tolong pulangkan balik . mustahil. tapi aku sayang  . tapi tak datang balik pun . tipu . tipu .

kalau mak aku sayang aku , then aku cakap nak lari rumah . mak pun akur . sebab mak pegang prisip quotes tu . mak lepaskan aku dengan seorang mamat lombok . sebab mak fikir nanti aku akan datang balik kalau aku kepunyaan mak . tengok tengok ado aku balik ? aku takkan balik dan aku taknak balik rasanyaa . aku datang balik tak? sebab aku memang kepunyaan mak ? tipu . tipu .**ini rekaan**

aku fikir sama jugak dengan konsep cinta . kalau kau cinta sayang gila jangan senang sangat akur untuk lepaskan kalau dimintak . cuba pertahankan . kadang kadang pertahankan mungkin dianggap sebagai mendesak . tapi sangat jarang . pertahankan lebih dilihat sebagai kesungguhan . maybe. menunggu merupakan satu penyeksaan fizikal dan mental .

kalau dia datang balik pun dua tiga tahun lepas tu keadaan takkan jadik sama macam dulu .mungkin dia datang bila dah beranak dua dengan suami seorang kapten kapal . kau ? melopong . semua sebab terlalu obses percaya kan quotes yang kononnya akan kau pegang . padan.

lul . aku bercakap seolah olah aku mahir dalam love . oohh love sangat indah .kadang kadang . krohh kroohh tidur dalam iman . dan berdoa semoga kau aman bersemadi disana .

4 comments:

  1. fitrah, aku pon tertarik dgn quote tu bab yang kau syg i phone 4S.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. hahaha . itu cume rekaan semata mata . aje dapat result spm pun suam suam aje berangan nak iphone 4s . hahaha

    ReplyDelete
  3. saya suka gila entri ni :3
    paling tak ble blah yang pasai ikan duyung pulangkan iphone. ohmaii =.=
    pastu tertarik nak follow. eh. heee :D

    ReplyDelete
  4. haii adibbb (: nice to know you . thanks for following me (:

    ReplyDelete