Tuesday, April 24, 2012

hidup cik abang .


kehadapan cik abang 
apa kahabar agaknya hidup cik abang sekarang ?
adakah sudah sembuh luka ? ataupun masih berbalut darah ?
kepada cik abang moga anda sihat di perantauan dalam mengejar impian
cik abang kejarla cita cita dahulu . 

**********************************

aku cuma mampu belek belek buang kisah lama
 dalam tak diam sejak aku jadi janda berhias . 
aku asyik gatai tangan nak beremosi dalam penulisan 
perlu cari ubat untuk heal luka .

ini satu part . 



ohho ini raven@ syairah khalil . tablemate aku dua tahun . merangkap ahli bilik angkat aku selama 4 ke lima tahun . aku pun tak pasti . sebab apabila aku bukak mata dan tutup dia sentiasa ada.


btw kenapa dia terkepit  malu ? dia memang seorang yang pemalu tahap cipan -__- 
itu rekaan*



ushu @ umu aiman dan pasangan dua sejoli dia . abang shaf . sama cantik sama lawa . arhh tahap kebabian punya jeles kat situ .



 muka cipan punya kenyang lepas hampir termasuk lubang depan nasi ayam hainan chicken rice . btw , ramainya abang encem keroje situ . nanakk pergi lagi laa . hehe


scarf ; bawal plain kapten chantik  dan raven aku kebas  .sling bag ; hadiah birthday 18 . tshirt ; abang mana punya aku cilok . kasut ; aku beli guna duit biasiswa pelajaran  . jam ; raya tahun lepas punya jam
sekian * save budget *



muka macam pfft . tunggu merpati dua sejoli beli air milo . kami penumpang tegar duduk belakang syiok macam kera dapat bunga . 



semestinya kawan jugak yang akan sentiasa ada dengan kita walaupun kita dilanda badai
move on perlukan pertolongan kawan sejati 
jadi jangan tinggalkan kawan demi kekasih hati pujaan kau hari ini 
kawan ada perasaan yang kau kena jaga 
kau jangan tak berhati perut sangat
jangan tenga syiok bercinta sampai keluarkan statement " saya tak perlu kawan, saya ada boyfren"
itu cilaka namanya . 


sekian ; hati lembap .

1 comment:

  1. Jom Join Sini (!) Ada Banyak Tutorial Di Sini (!) http://mynameishafizah.blogspot.com/ :D

    ReplyDelete