Saturday, March 24, 2012

doa selamat berkat spm kita

mohon buat kenduri doa selamat malam esok. Lepas solat maghrib ada jamuan sikit menu - udang sambal petai, nasi putih, sambal belacan, ayam goreng berempah, sup tauhu telor dan air sirap+aiskrim soda. sila divide ikut kelas nak masak apa. kelas D BUAT air dgn sambal belacan. sekian.  






alhamdulillah . result spm sudah dan tak guna untuk mengangis air mata darah . menyeksa dera diri sendiri . meminum cuka getah .ditambah dengan mogok . memaki rakan cikgu yang tak tolong padahal diri sendiri punya salah .semua tak perlu .yang perlu cuma sedikit rasa syukur. 

jangan jadi bodoh . hidup masih panjang . baru lapan belas tahun hidup . ade berbaki lagi puloh puloh tahun . insyallah la kalau panjang .

walaupun sebelum sebelum ni dua peperiksaan besar dah sudah,penyudahnya poket aku dua dua belah berkepuk . puk puk . boleh buat belanja mas kahwin . tapi kali ini . aku dapat 10 ringgit dari mak kawan lama tapi aku rasa terharu macam dapat seribu . 

encik zainal sangat menyokong kuat aku walaupun aku sikit kecewakan dia . sikitla tak banyak sangat aku rasa . tapi dia tetap percaya dan terus percaya dengan aku . terima kasih encik .



Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan soleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.






insyallah rezeki kita siapa tahu lepas ini **sila tekup tangan dua belah depan muka sama sama**

No comments:

Post a Comment