Wednesday, January 18, 2012

holidayy part 1

okyy aku mengaku percutian selepas spm aku agak hambar . aku lebih banyak meluangkan masa untuk orang orang tertentu . kurang erti enjoy namun penuh erti lain yang bermakna

let this picture show you all my holiday :

once broken considered sold
FAKED  just like some people in facebook . DANG
what ? pembedahan untuk memandulkan haiwan ternakan also there ? kasihan sama makhluk biarlahh dia mahu kembangkan zuriat , terserlah aibnyaa . bila dibedahh di kalayakk . one word; CRUEL
aisyah what is this ? this picture should not be here . sorry mr deer abd mrs deer . may god bless your  generation 
okyy abah  sorang je yang boleh tahan  bau  kambing  and standing there for more than 30 minutes to see various species of this , mungkin minat .
abah said , kalau abah duduk kampung harus abah bela semua binatang nii , oh my abah , kak ah terbayang jadik penternak lepas spm 
haii the tallest man , while the crowd surrounding this man . i asked abah to take a very meaningfull family picture with this man .  waaa im scared enough of you mr taller , thats why theres a space between me and you .



the same man but when he seat 


aku tahu percutian aku cumalah sekadar suatu yang biasa , tiada hotel  ala taraf 5 bintang bagai . tiada kos yang tinggi . cuma yang dapat aku katakan aku dapat sesuatu yang aku mahu . kadang kadang bukan material jadi ukuran cuma masa yang  sangat berharga itu tiada pulangannya .


6 comments:

  1. apsal kau tutup hidung???
    ala kambing je pun

    ReplyDelete
  2. kalau dah kambing ade berpuluh ekor , tambaah pulok dengan matahari terpancar atas kepala . weyyy bau dy menyengatt ooo .

    ReplyDelete
  3. haha,lelaki tinggi tu nampak lagi tinggi diri sebelah hang!(:

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha , die tuh tgii sangat aaa . kesian aku tauuu :(

      Delete
  4. haha..menarik btul holiday ko...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang nii perli ke ape ? haha . tapi aku sukak giler pameran nii

      Delete